Aug 23, 2012

Edit Gambar Guna Samsung Note...

Aku nak share ngan korang sape yang menggunakan henpon "Android"... Aku sekarang ni dah menggila dengan edit-edit gambar guna henpon... Tambah-tambah pulak sekarang ni "Instagram" dah sangat fofular... So sape yang suke edit aku suggestkan korang gunakan "Picsart", macam-macam korang boleh edit... Nak jadi kartun, black & white, komik... semua adelah... Tak caya meh tengok hasil gambar raya yang aku edit... Pulak sempena raya ni "TV3" adekan contest upload gambar raya dekat instagram pastu hashtag "#OMGraya"... Aku pun ape lagi zazzzzz banyak dah upload... Korang pun sape yang kretif meh join same ok...













2 comments:

  1. Nice!!!!!!! Paling suke setem 50 sen tu =D

    p/s : Dah lama baca blog OD ni..dah lama teringin nak conteng..oklah Selamat Hari Raya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suraiya : huhuhu terharu dgr... kalau sy pun suke yg setem 50sen tu hehehehe... anyway tq sbb singgah n conteng blog OD ni hehehehe... Selamat hr raya....

      Delete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis