Aug 6, 2012

Satay Station Ampang Ke Dagang Avenue...

Salam Ramadhan semua... Alhamdulillah kite sudah dua minggu lebih berpuasa... Tinggal beberapa hari ajer nak menjelang Hari Raya... Sure sekarang BZ dengan buat kuih dan mencari persiapan raya... Aku macam biase tak nak kelam kabut sangat sebab dah besar ni... Bile-bile pun boleh mencari... Ok di bulan yang mulia ni pasti korang sume tak melepaskan berbuka diluar bersama family mahupun rakan-rakan kan...? Gitu jugaklah ngan aku... Di hari ketiga kite berpuasa aku bersama rakan-rakan Uitm berbuka puasa bersama... Yang bestnyer best fren aku "Tia" turut join sebab die bercuti pulang ke Malaysia... Tak lupe jugak rakan aku yang sentiasa bersama bile kite orang dok melepak Azizi, Farah, Faiz, Sood & Farid... Kalau nak ikutkan banyak lagi rakan-rakan Uitm tapi mereka tak berkesempatan sebab duduk jauh dari KL...

Berbuka kali ni memang agak berbeza, sebab rase macam berbuka secara nomad... Sebab ape nomad...? Mula-mula kite orang berbuka di "Satay Station" Ampang... Sebelom lupe berbuka disini ditaja oleh best fren aku "Azizi", kejutan plak die buat mase tu... Ape pun Thx ZZ, moga rezeki ko akan melimpah ruah huhuhuhu Amin... Lepas tu kite orang menuju ke arah "Dagang Avenue"... Hajat dorang nak merasa "Burger Bakar"... Tapi ape nak buat Buger Bakar tutup sebab "Solat Tarawih... Takpe mungkin bukan rezeki dorang, next time aku akan bawak dorang kesini... Insyaallah... Apepun sangat enjoy lepak sesame dorang sebab last skali lepak mase dekat "Rasta TTDI"... Cerita mencuit ati macam biase menceritakan perangai memasing di Uitm... Korang sangat BEST...!!!


:: Yang paling Best "Satay Hati"... Selain tu "Satay Ayam & Satay Daging" pun ade ::



:: "Air Tembikai & Air Fresh Oren" pembuka dahaga ::


:: Fara, Sood & Farid ::


:: Tia, Azizi & Me ::


:: Orang yang pantas like status sesape dalam FB kiri skali "Faiz" hehehehe ::


:: Berubah ke Dagang Avenue kite orang pekena "Western Food" pulak ::




:: Dorang ni kalau makan memang sentiasa happy ::




:: Tia terigin nak merasa "Tauhu Bakar" ::


:: Sayang korang semua... Korang memang kawan yang Best ::

3 comments:

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis