Sep 5, 2012

Beli Majalah EH! Semate-mate Ade Gambar Sendiri...!!!

First skali dikesempatan Bulan Syawal yang mulia ni, aku nak susun 10 jari aku ni atas tajuk entry aku macam ni... Seyes mintak maap, memang tak ade niat pun nak berlagak, menunjuk-nunjuk mahupun manyang sini sane... Kalau korang rase aku macam tu, campaklah daku ke Lautan China Selatan (Motip kat situ...???)... Aku sekadar nak berkongsi perasaan aku yang happy yang menggunung-gunung aberes ni... Alhamdulillah rezeki aku tidak putus-putus, walaupun tak seglamour mane tapi tak sangka dapat gak rupa yang biase-biase aje ni masuk majalah... Kali ni muka aku terpampang di "Majalah EH!" keluaran September 2012 bersempena di "Anugerah Stail EH 2012" yang aku hadir baru-baru ni... Gambar kali ni bertemankan membe Uitm aku merangkap membe berblog aku jugak "Kamal"... (Tengs Amirah sebab bagi tau info)... Tengs kat "Majalah EH!" sebab sudi letak gambar aku same membe aku... Sangat Happy, harap one day mane tau boleh jadi cover majalah pulak huhuhuhu... Insyaallah... Amin...


:: Pics Kredit dari Majalah EH! ::



6 comments:

  1. nape muke aku pun ade hahahah...
    pas ne kene jadi cover lak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamal : Huhuhuhu muke ko kenelah ade weh huhuhu... Insyaallah sesame kite doakan hehehe

      Delete
  2. hikhikhik bukan main sengihhhh lagi dia..dapat bayangkan setinggi mana kegumbiraan itu.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak tau xpe... sangat gumbira di hati... sengih sampai 360 darjah hehehehe

      Delete
  3. Replies
    1. Dayah... trima kaseh eh hehehhe... Stailista!!!

      Delete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis