Sep 18, 2012

Cekodok Tepung Berbentuk Hidung ****...

Tadi kakak aku dok viber anta gambar kat kite orang adek-bradek... Gambar nak kate unik tu boleh jugak tapi yg pasti lebih kepada pelik... Ibu goreng cekodok pagi ni untuk bekpes, skali bila masak terbentuk macam hidung vavi (sorry tak sengaja tulis)... Berkelip tanpa henti kelopak mate aku ni, dah macam iklan maskara... Huhuhu... Nak makan atau tak tu huhuhu rase tak kot... Nanti terbayang iyok-iyok...

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 comments:

  1. hew3.... tak henti gelak bile tengok cekodok tu...ha3

    ReplyDelete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis